čtvrtek 12. června 2014

6.díl -Chci to vědět!

Ahoj!

Po nepředstavitelně dlouhé době tady bude nový příspěvek. A to dokonce povídka. Kupodivu je to opět v období, které je pro mě časově vytíženější, ale už jsem prostě tu bakalářku nemohl ani vidět. Plus teď několik dní sleduju dokola Bleach muzikál, takže jsem opět chytil nejen slinu, ale mám i dost sil to realizovat a hodit vše na papír. Takže po x-měsících tady je pokračování FF Bleache.

Tentokrát to je takový oslí můstek k dalšímu ději a vysvětlení určitých věcí, které by snad měly přijít příští kapitolu. Tentokrát se vrátíme do doby, kde jsem naše hrdiny zanechal - do lázně. Byakuya chce odpověď na svoji otázku, ale Renji odmítá spolupracovat. No to je neslýchané!!

 

Kuchiki Byakuya

Kdyby to nebylo pod kapitánovu důstojnost, tak by si teď v tuhle chvíli začal mnout ruce potěšením nad tím, jak se mu podařilo toho nevycválanýho orangutana, který z něho proti jeho vůli udělal svoji manželku, vykolejit. A nejen to. Pokud se jeho více-kapitán nechce před svým nadřízeným schodit, bude si k němu do horké vody vlízt. A on Byakuya se bude dívat.

Tuhle hru můžou hrát dva. A ji rozhodně nehodlám prohrát.

Horká lázeň i možnost vychutnat si Renjiho výraz nechaly Byakuyu na chvíli zapomenout na situaci, ve které se nacházel. A nejen on, ale i jeho samozvaný zachránce.

Byakuya po očku sledoval, jak se jeho více-kapitán snaží vmanévrovat do lázně a zároveň neukázat víc, než by sám chtěl.
"Já jsem se domníval, že máte zájem o koupel a jisté vysvětlování," pronese Byakuya a změří si Renjiho přezíravým pohledem. "Jak jste sám řekl, času je málo, tak tady přestaňte tancovat a buď pojďte do lázně, nebo mi dopřejte soukromí. Což byste měl správně udělat. Jsem koneckonců Váš kapitán a hlava jedné z nejvýznačnějších šlechtických rodin, pomyslel si Byakuya. A i když to nepronesl nahlas, jeho výraz mluvil za vše.

Abarai Renji

No, vždyť já vím, ty jeden nadutče! nadává v duchu Renji. Ale neubylo by tě, kdyby ses otočil. Pořád tady zdůrazňuješ svůj skvělej původ a modrou krev, ale pozoruješ mě jako ten poslední šmírák!

Více-kapitán si byl ale vědom, že se tady chová jako panna o svý první noci a tím žene vodu na kapitánův mlýn. Taky ho nehorázně štvalo, jak dokázal ten kráčející kodex ctností obráti situaci, kde by jinak měl jasnou převahu on. Jsou na místě, kam by tahle čistá krev nikdy nevkročila, musí čelit obvinění z velezrady a ke všemu zde vystupuje jako žena. Přes to přese všechno je to on, Renji, kdo teď stepuje na okraji lázně a baví tím kapitána, který ho s nadřazeností sobě vlastní ještě popohání. To vážně nas*re!

Když už si Renji myslel, že tady bude muset přece jenom předvíst nudistickou exhibici, tak se něco stalo. Když se totiž podíval na kapitána, tak si všiml, že se něco v jeho postoji změnilo.

"Ehm, taichou, děje se něco?"

"Myslíte kromě toho, co tady předvádíte?" optal s klidnou tváří Byakuya. A aniž by čekal na odpověď, tak pokračoval. "Jen by mě zajímalo, jestli jste si všiml, v čem stojíte?"

"V čem stojím?" podivil se Renji a cítil se jako když mu někdo pod nohama podtrhl kobrec a on udělal salto o 180°. Vždyť on tady řeší své elegantní vklouznutí do lákavé a teploučké vody s jedním naježeným ledovcem a má se zabývat tím, v čem stojí? To přece… a v čem že to vlastně stojí. Je pravdou, že je tady poněkud kluzko, ale přece jenom se nachází v bezprostřední blízkosti lázní, tak s trochou vody se tady musí počítat.

"No tipnul bych si, že asi v nějaký vodě," pronese poté a trochu nechápavě se na kapitána podívá.

"Tak netipujte a podívejte se," skoro až zavrčí Byakuya, který se mezitím dostal až k němu.

"Chmm," zamrmlá Renji a shlídne dolů. "Aha, takže voda to asi nebude…"

Kuchiki Byakuya

 

Na tuhle poznámku se Byakuya ani neobtěžuje odpovídat. Má totiž v další vteřině plné ruce práce s jedním bezmozkem, kterého musí podepřít, aby si neudělal ještě nějaké další zranění. A i když byl Byakuya muž mnoho tváří a schopností, bylo nad jeho síly podepírat jednoho omdlívající idiota a zároveň si udržet tvář. A tak během okamžiku vyřešil situaci, kterou se jeho více-kapitán zabýval drahnou dobu. Stáhnul ho prostě nekompromisně k sobě do horké vody. Nebylo to sice to nejideálnější řešení situace, ale bylo jistě to nejlepší, alespoň v ten moment.

"Můžete mě laskavě osvětlit Váš stav," rozkáže ledově Byakuya a začne si blíže prohlížet krvácející dlouhý šrám, který se táhl přes rameno až k předloktí.

"Řek´ bych, že mi teče krev," zamumlá Renji a znaveně se opře o kraj lázně. "Do téhle chvíle jsem si to ani pořádně neuvědomil. Moc děkuju za připomenutí," poznamená kysele více-kapitán a cukne s sebou, když ucítí kapitánovo reiatsu.

"Neodvádějte řeč, kdy a jak se Vám to stalo!" domáhá se panovačně odpovědi Byakuya. "Plýtvat reiatsu, a zvlášť v takovéto době, je skoro až zločin. Měl byste být poctěn, že…"

"No, jasně! Vděčností až lezu po zdi!" skočí Byakuyovi do řeči ošetřovaný a vytrhne se mu. "Nikdo se tady neprosil, abyste tady plýtval svým drahoceným reiatsu, takže si tyhle kecy laskavě nechte, jasný!" oboří se na kapitána jeho podřízený.

Kdyby mu v tom nebránila jeho důstojnost, tak teď by Byakuya protočil oči. Ten tvrdohlavej zmetek! Já se mu snažím pomoct a on si tady hraje na uraženýho! pění v duchu šlechtic. Navenek ale nedá nic najevo, jen se opět natáhne po nespolupracujícím zraněném podřízeném a začne ho léčit.

I když nejsem ze 4. divize, tak tohle není mimo mé schopnosti, pomyslí si spokojeně Byakuya, ale hned na to se k němu vrátí vztek. Mám takových starostí a já tady opečovávám takovýho nevděčnýho podřízenýho! S tím nenápadně mrkne na nabručenýho více-kapitána, který se sice již nevzpouzí, ale výraz jeho obličeje mluví za vše - já se o nic neprosím. Ale jen si nemysli, holenku, já chci odpověď na svoji otázku a taky ji dostanu!

"Pokud vím, tak před několika hodinami jste mi div nekřičel do obličeje, že jste i nadále můj více-kapitán. Takže pokud tomu tak je, tak jako kapitán čekám od svého podřízeného odpoveď na svojí otázku. Takhle na tebe půjdu, che!

Renji se po těchto slovech ošije, ale nakonec se má k odpovědi.

"Asi jsem se o něco říznul, když jsem prolejzal ty chodby vězení Nejvyššího soudu."

"Velice povedené," zhodnotí Byakuya svoji odvedenou práci na Renjiho zranění. "No, co se tak díváte?" reaguje na více-kapitánův tázavý pohled. "Na tu Vaši očividnou lež se mi ani nechce odpovídat."

S tím se přesune k dalšímu okraji lázně pro kimono a než stačí Renji zareagovat, je z vody venku.

"Pokud si myslíte, že nepoznám sečné zranění od zampakutou, tak nevím, proč chcete být mým více-kapitánem." Zavře za sebou dveře od lázní a nechá teď již ošetřeného podřízeného samotného.

Abarai Renji

 

Sakra! Co to jako zase mělo bejt! Ten chlap je horší než ta nejnáladovější ženská. Během tak krátké doby stihnul být úchylným šmírákem, starostlivou novomanželkou, vyslýchajícím inkvizitorem a uraženým kapitánem.

Alespoň nemusím řešit jak se nepozorovaně dostat z vody, pomyslí si Renji, ale na náladě mu to moc nepřidalo. Vůbec se mu totiž nechtělo otevírat dveře a postavit se opět odměřenému kapitánovi. Ale nakonec to za něj vyřešil jeho žaludek, který se hlásil o slovo. A vidina připaveného pozdního obědu, který mu slíbila majitelka, ho donutily dveře otevřít.

Uvnitř našel kapitána, který bez hnutí seděl u stolu s jídlem a viditelně čekal na jeho příchod, aby mohl začít jíst. Renji proto beze slova přiťapkal na místo naproti Byakuyovi, přisedl si a čekal.

A nic. Byakuya vzal do ruky hůlky a začal jíst.

No TOTO! běsnil v duchu Renji a sevřel v ruce hůlky tak pevně, že je div nezlomil. Stalo se mu někdy v tom jeho dokonalým životě, že někdo neposlechl jeho rozkaz! To musí být vždycky po jeho!

Zatímco do sebe Renji házel jídlo, tak v tiché přítmnosti kapitána, přemýšlel, proč to Byakuya chce tak mermocí vědět. Něco, na co by on raději zapomněl. Byla to totiž až školácká chyba, nechat se takhle zranit a nebýt Senbonzakury, tak to určitě mohlo dopadnout i hůř…


Komentáře z Blogu.cz:
1 AnnElfwind AnnElfwind | Web | 8. června 2012 v 19:11 | Reagovat
Tak na tohle jsem čekala. :) Skvělý díl. :) Doufám, že na další tak dlouho čekat nebudu. xD Ale i kdyby jo, tak se to vyplatí. :)
2 katka katka | 8. června 2012 v 22:29 | Reagovat
čim dal lepši chtělo by to dalši dil
3 Angela Angela | Web | 9. června 2012 v 18:25 | Reagovat
Vážně jsem se lekla, že už jsi totálně mrtvej. Gratuluju k nějaké té akci v povídkách, já mám teď momentálně trochu problémy s novým notesem, takže jsem perfektně nasraná...
4 Yuki Yuki | 13. června 2012 v 10:56 | Reagovat
Moc krásné :( Povedlo se ti to, jako vždy, vážně skvělá práce. snad se brzy dočkáme dalšího dílu :) :D
5 Lukáš Lukáš | 13. června 2012 v 12:05 | Reagovat
Ooh! Paráda! :) :D Luxus jak cyp :) Máš talent, to se musí uznat, ale nechceš tu šoupnout další díl? :D Už ho všichni očekáváme a jsme natěšení! Dáreček na prázdniny, ne? :D:D
6 yuki yuki | 13. června 2012 v 12:06 | Reagovat
[4]: spletla jsem si smajlíka, měl tam být tenhle :) :D Omlouvám se :D
7 Morinaga Morinaga | 13. června 2012 v 16:34 | Reagovat
[5]: Joooo, přesně na prázdniny! :) Pokud tady dáš další dílek do prázdni, tak budeš neuvěřitelně šťastný do konce svého života! :D :D Tak na co čekáš? :D Tohle se ti nenaskytne kadý den! :D
8 Hikari Hikari | 14. června 2012 v 8:11 | Reagovat
Moc krásné :)
9 Tomáš Tomáš | 14. června 2012 v 11:35 | Reagovat
To je tak božííí!! :D Nemůžu spustit oči z obrazovky! :D Moc krásné, ale teď jdu přečíst další dílek :) :D
10 Lorgins Lorgins | E-mail | 14. června 2012 v 21:49 | Reagovat
Došla mi slova...naprosto úžasné Lex-ss  ^_^

Žádné komentáře:

Okomentovat