pátek 13. června 2014

I. díl

Zdravím!
Tak mám tady pro vás nový příběh. Ale nejdříve bych se chtěl omluvit. Rozpačitý Měl jsem totiž v plánu přijít s úplně jiným FF a to na seriál Person of Interest (Nova ho myslím vysílá pod názvem Lovci zločinců). Dokonce už mám sepsanou i první kapitolu, jenže jsem pak udělal chybu. Začetl jsem se do anglických FF na Lewise a v hlavě mi to začalo šrotovat. A výsledkem je nový cyklus na stejný fandom. Nejdříve jsem i přes to chtěl zveřejnit povídku z prostředí Person of Interest, jenže vám rád zprostředkovávám kapitoly pravidelně a zkrátka na Lewise toho mám sepsanýho víc.

Vím, že riskuju, protože dát takhle za sebou dva příběhy z jednoho fandomu bude svádět k porovnávání a mám taky strach z toho, že se opakuji, ale zkusím jít s kůží na trh Mrkající.

Shnutí (pro celý cyklus): Jeden ji vídá za bílého dne, druhý jen ve svých snech a ona jim oběma chce pomoci.

Opět psáno střípkovitým stylem, i když se časem kapitoly prodlužují Mrkající. Snad se bude příběh líbit a budete shovívavý k případným chybám.


"Dobrou chuť, tedy pokud se tomu dá říkat jídlo." ozve se vedle Jamese skeptický hlas.

"Děkuji," odpovídá dotyčný s plnou pusou sendviče. "Může vědět, co tak špatného udělal tento obložený chleba, že si vysloužil vaši nelibost?"

"Nemám nic proti sendvičům, jen jsem nevěděla, že se tento exemplář počítá do této kategorie."

James se pobaveně pousměje a v rychlosti spořádá zbytek svého oběda. "Ale ať je to jídlo sebehorší, tak zhltat ho je to poslední, co by člověk dbající o svůj trávící trakt měl udělat." Ozval se opět vedle Jamese, z volného místa na lavičce, nespokojený hlas.

"Radši obětuji svůj žaludek než svoje uši," odpovídá seržant zvedající se z parkové lavičky. Odpovědí mu je chvilkové ticho.

"Musím totiž na letišti vyzvednout nějakého inspektora, jak mi nařídila šéfová, a včasné nedostavení se by mělo za následek velice hlasitý telefonát." dovysvětluje s rukama v kapsách mladý seržant.

"Proč mám ale pocit, že to už dávno víte," pohlédne s pozdviženým obočím na lavičku. Odpovědí mu je jen široký úsměv a následný poryv větru, jak jeho obědový společník zmizí.


Poznámka: Pro ty co seriál neznají jen pro formu. Příběh inspektora a jeho seržanta opravdu začíná v letištní hale. Inspektor Lewis se vrací z Britských Panenských ostrovů a seržant Hathaway ho na přání vrchní inspektorky Innocentové příjíždí vyzvednout. Mrkající


/II. díl/

Komentáře z Blogu.cz:

1 KATKA KATKA | 23. března 2014 v 0:33 | Reagovat
je úžasné jak umíš i z takového kousku povídky udělat zábavnou a zajímavou četbu , děkuji jsem moc zvědavá co bude dál :-D
2 Lex-san Lex-san | Web | 23. března 2014 v 0:43 | Reagovat
[1]: Uf, to jsem rád, že takhle kladně hodnotíš další FF na Lewise. Moc díky :-D
3 Lului Lului | E-mail | Web | 23. března 2014 v 9:39 | Reagovat
Sice krátké, ale pěkné. Prostě se asi nikdy nenabažím toho stylu psaní *ví, že se pořád opakuje, ale je to pravda* :3 Tak už aby tu byly další střípky/kapitolky ať se mám u čeho rozplývat =D
4 Lex-san Lex-san | Web | 23. března 2014 v 10:28 | Reagovat
[3]: Další střípky už se poslušně řadí a čekají na publikování. Tenhle byl hodně krátký, ale neboj, rozjede se to ;-) Děkuji a snad se budeš i nadále rozplývat :-D
5 Angela Angela | Web | 23. března 2014 v 21:38 | Reagovat
Velmi děkuji za komentář, v příštím díle, který už sepisuji, hodlám Dracovu osobnost rozepsat trochu podrobněji, ale v tomhle jsem nováček, tak snad se toho zhostím dobře...
Jinak tento tvůj nový počin se  mi též líbí, zřejmě jako u předchozího "pomalu, ale jistě", že? :)
6 Lex-san Lex-san | Web | 23. března 2014 v 21:54 | Reagovat
[5]: Docela povedené, jak si vracíme komplimenty :-D. Přesně tak, pomalu, ale jistě (i když se poslední dobou nějak rozepisuju, takže se ze střípků stávají docela dost velké střely ;-))
7 Angela Angela | Web | 23. března 2014 v 22:01 | Reagovat
Nechceš se zas někdy objevit na icq třeba? :D
No, někdo nás oceňovat musí... Páni, jestli je pro tebe těch několik dílků střela, tak co potom říkáš na moje poslední jednorázovky s Legolasem? To musí být hotová atomovka :D

Žádné komentáře:

Okomentovat