čtvrtek 12. června 2014

Kapitola šestá - Pátrání se rozbíhá

Hola, hola! Ani jsem v to nedoufal, ale nějak jsem chytil slinu a výsledkem je další pokračování Světla v temnotách. Není to sice žádná extra délka, ale příběh se nám zase trochu posunul. Tristan si své tajemství chce před Zacharielem uchovat stůj co stůj, což archanděla strašně žere. Ale mladík není jediný, kdo má tajemství a trápení z minulosti...


Zachariel rychle zapudil dotěrné podvědomí a donutil se vnímat současnost. Ale i přes veškerou snahu mu stále myšlenky zalétaly k Tristanově minulosti a osobě, pro kterou byl ochoten udělat cokoli.
Ten Richard ho štval a to ho ani neznal. Štval ho fakt, že k němu se chová jako Pan ledovec a pro někoho byl ochoten do ohně skočit. Ale protože mu sám Tristan svévolně odpíral informace o tom chlápkovi, tak si nemohl ani jméno spojit s obličejem. A jak rád bych mu jednu vrazil! A za co? Za to, že někoho blízkého nechal na holičkách. Nepostaral se o přítele a někde, neznámo kde, se fláká!

Archanděl si ani neuvědomil, že zatíná pěsti, na přítomnost ho upozornil až Gabrielův dotek.

"Zachariel?" zeptal se s obavou v hlase. "Jste v pořádku?"

Zachariel se už už nadechoval, když ho předběhl Tristan.

"Ten v pořádku nebyl nikdy," odtušil suše mladík. "Pořád sice nechápu, proč musím být zrovna s ním, ale rozkaz je rozkaz." Tristan popadl mapu, která zatím ležela na stole a zamířil si to ke dveřím.

"Kam jdete?" podivil se Zachariel a silou vůle potlačil zlost, kterou vyvolala jeho drzá průpověď.

Tristan jen protočil panenky, jako by všem chtěl říct - Já jsme vám to říkal. "Kam asi?" zapitvořil se. "Musíme přece chytit toho, kdo se snaží ukrást jednu takovou knihu, víte? S touhle knihou by mohl udělat jednu takovou nepatrnou věc. Jen zničí lidstvo!!!" zasyčel na něj kousavě mladík.

"Ó!! To moc děkuju, že jste mi to připomněl!" rozčílil se teď už i Zachariel. Já si tady lámu hlavu nad jeho minulostí a on tohle! Jen ať si nemyslí, spratek jeden, že ho budu pořád tahat z nějakýho průšvihu. Od teď každý sám za sebe!

"Tak abychom šli, ne?" odsekl mladík.

"Ještě jste mi pořád neřekl kam!" zlobil se archanděl.

"Kdybyste vnímal, tak to víte," obořil se na něj Tristan a zapíchl mu prst do hrudi. "Půjdeme obhlídnout místo, kde jsme našli tu ženu?"

"Tu ženu?" podivil se Zachariel. Teď jsem malinko mimo. O jaké ženě že to mluvíme?

Tristanovi začaly povolovat nervy. Celou dobu se tady o tom baví a on se na to teď ještě zeptá.
Popadl vyššího muže za klopy kabátu a přitáhnul si ho k sobě na vzdálenost několika centimetrů. "Jelikož dýka byla jediným předmětem, o kterém jsme věděli, kde ho hledat, tak teď musíme začít s pátráním. Gabriel se šéfem se prohrabou v knihách a budou hledat stopy po svitku. My ale půjdeme po jiné stopě."

"Jaké stopě?" Na žádnou jinou, inteligentnější otázku se Zachariel nezmohl. Tristan u něj stál až moc blízko.

"Jaké asi!?" zuřil mezitím mladík. "Stopě krve. A měli bychom začít u té ženy."

Zase ta ženská! Vztekal se archanděl.

A jelikož se Zachariel k ničemu neměl, tak Tristan ještě více naštvaněji pokračoval. "Myslím tu ženu, z jejíž smrti jste mě včera obvinil."

A Zacharielovi se najednou vyjasnilo. Tak o tohle jde! Už byl zase v prostředí, kde se vyznal. A tak neodolal a mladíka, který na něm doslova a do písmene visel, trochu pozlobil.

"Vy myslíte naše první romantické setkání?" zavrněl mu do ucha. "Musím přiznat, že bych sice ocenil, kdybyste Vy seděl na mně, ale i tak to bylo kouzelné."

Tristan zrudl a pustil klopy archandělova kabátu, jako kdyby byly z rozžhaveného železa.

"Tak jdeme!" zavelel rudolící mladík a spokojený Zachariel ho následoval.


"To byla výborná manipulace!" pochvaloval si Belial, když se za nimi zavřely dveře.

"Nevím, o čem to mluvíte," odpověděl Gabriel s pohledem zabodnutým do tlusté knihy.

"Ale, ale, já nepatřím mezi vaše andělské kamarádíčky, přede mnou si nemusíte hrát na nedochůdče. Vy, stejně jako já jste si všiml, jak moje štěně chytře změnilo řeč." poznamenal Belial a jal se pomalu přibližovat k zadumanému archandělovi.

"Dobře, uznávám." odtušil Gabriel. "Tristan nestojí o to, aby se mu někdo hrabal v jeho osobních záležitostech. Obzvláště ne Zachariel."

"Opravdu?" zašeptal Belial Gabrielovi do ucha. Archanděl se tak lekl, že až nadskočil a rukou shodil knihu, jež studoval. "Podívejte, co jste udělal!" obvinil knížete a s tlukoucím srdcem se sehnul pro nebohou publikaci.

"Já?" podivoval se na oko Belial. "Já jsem přece nic neudělal! To Vy tady nakládáte s knihami takovýmto ohavným způsobem."

"Nechte toho!" ohradil se Gabriel a doufal, že se mu rozechvělost, kterou cítit v celém těle, nezračí v obličeji. "Pokud vím, máme tady práci. A že jí není málo, bude nám to trvat hodně dlouho."

"Tak bychom měli začít, ne?" otázal se nevině Belial, ale to by nebyl on, aby ještě nedodal: "I když znám daleko lepší způsob, jak trávit čas, než studiem."

S těmito slovy se naklonil nad Gabriela a přectíraje, že si čte v té samé knize, se na chudáka Gabriela ještě více nalepil.

"Co to zase provádíte?!" zuřil archanděl a jal se nebezpečného spolupracovníka od sebe odstrkovat.

"Jenom to co mám. Říkal jste, že mám pracovat, tak pracuji." Odpověděl s pobavením v hlase Belial.

"To jsem sice říkal, ale to neznamená, že se na mě budete lepit!! Každý bude pracovat s jinou knihou!" zuřil tmavovlasý muž.

"To je škoda." litoval Belial a jen tak mimochodem se dotkl Gabrielových vlasů, které se archandělovi uvolnily z účesu, a obtočil si je kolem štíhlého prstu. "A já jsem se těšil, že spojíme příjemné s užitečným."

Gabriel zrudnul a odtáhl se z dosahu nebezpečného muže před sebou. Pokud si totiž nedám pozor, mohla by se historie opakovat. A to bych rozhodně nerad. Daniel totiž… Ach jo, Danieli…

Belial si svého společníka pozorně prohlížel. Najednou je nějak moc potichu.

Z nepříjemného rozjímání vytrhl Gabriela až prudký pohyb, kterým Belial vytáhl z objemné knihovny potřebnou knihu a odnesl si ji na druhou stranu stolu.

To bude dlouhé pátrání, pomyslel si smutně archanděl a sklonil své smutné oči ke knize. Toho nečekaného smutku v jinak krásných očích si všiml i Belial a nenápadně si Gabriela prohlížel. Bude to opravdu velmi dlouhé pátrání, povzdechl si kníže pekel…
Komentáře z Blogu.cz:
1 Angela Angela | Web | 27. března 2010 v 19:46 | Reagovat
Onii-san, super kapitolka. Musím tě ovšem dokopat k dalšímu dílu Sherlíka.. :D
2 ... ... | 27. března 2010 v 19:54 | Reagovat
Hurá! Konečně nová kapitola. A musím říct, že se povedla... :)
3 Angela Angela | Web | 27. března 2010 v 21:07 | Reagovat
Spojit příjemné s užitečným? Onii-san, seš rošťák :D
4 Lachim Lachim | 27. března 2010 v 22:58 | Reagovat
Tak jsem se dočkal. Konečně. Nádherná kapitola. Moc, moc prosím o další.
5 Keiro Keiro | Web | 28. března 2010 v 0:54 | Reagovat
Tak zaprvé! Když jsem sem přišla myslela jsem, že jsem vlezla na jiný web! :oD Takové změny... :o) Ale hezké změny!
A k tomuto dílu. Byl skvělý! Vtipný, zajímavý a zase tam máme něco z minulosti, co člověka donutí, aby byl natěšený na další díl, protože chce a chce rozlousknout tu záhadu! Takže čekáme na další díl.
A jak podotkla Angela, další díl mistra Sherlocka Holmese a doktora Watsona, by také neškodil. :o)
6 AnnElfwind AnnElfwind | Web | 28. března 2010 v 10:38 | Reagovat
Skvělý. :) Doufám, že na další díl nebudu muset čekat tak dlouho, jako na tento. A mimochodem, když bude v dohledné době další díl Bleach povídky, zlobit se rozhodně nebudu. Ba naopak... :)
7 Teressa Teressa | 28. března 2010 v 13:26 | Reagovat
super diel =) tesim sa na dalsi =) rychlo prosiim =)
8 I ♥ it I ♥ it | 28. března 2010 v 17:31 | Reagovat
Páááni to bola super kapitolka :D ...a tá časť..."Vy myslíte naše první romantické setkání?""Musím přiznat, že bych sice ocenil, kdybyste Vy seděl na mně, ale i tak to bylo kouzelné."...prosííím rýchlo ďalšíííí :D
9 VaniLee VaniLee | Web | 29. března 2010 v 17:07 | Reagovat
juhé... tohle mě stejně dostává.. kombinace jejich dokoalosti a hormonální úlety...:D skvělé
10 elri elri | 30. března 2010 v 0:41 | Reagovat
Líbí se mi to jejich kočkování :-) Sice jsi nás nechal dlouho čekat :-( ale jako vždy povedené a hezké!
11 Nana™ Nana™ | 30. března 2010 v 16:15 | Reagovat
Rychle další díl nebo se zvencnu xD
12 Angela Angela | Web | 2. dubna 2010 v 16:19 | Reagovat
Můžeš být v klidu.... Mně se Naruto také začínal znechucovat, dokonce jsem stáhla všechny kapitolovky na něj. Jenže včera jsem chtěla udělat nějaký design s Kakashim, a nakonec to skončilo povídkou. A takhle to bylo i dneska. Zrovna píšu pokračování Sherlocka. :-)
13 Misuki Misuki | Web | 5. dubna 2010 v 13:08 | Reagovat
prostě nezklameš
14 Kira-chan Kira-chan | Web | 6. dubna 2010 v 16:25 | Reagovat
krásná kapča =) jsem zvědavá jak se ty dvojice daj dohromady, zatím to mezi nimi pěkně jiskří =D
15 Kat Kat | 26. dubna 2010 v 22:28 | Reagovat
Super dílek. Trochu krátký, prosím příště delší. Libi se mi jak se k sobě chovají. je to jak balzám na duši, chacha
16 Jasminka Jasminka | 4. května 2010 v 20:07 | Reagovat
Mno...ako to...hm...
jednoducho...TUTO POVIEDKU "ZERIEM"...
a preto CHcem dalsiu cast!!!
(chodim sem kazdy dden ci uz nieco pribudlo..)
Verna fanusicka
17 ... ... | 16. května 2010 v 16:03 | Reagovat
Tohle je na trestný oznámení :) Takhle nás mučit a nepřidet další díl :-)
18 Lea Lea | 28. července 2010 v 13:10 | Reagovat
Chce to další dílek. Píšeš vážně dobře. xP
19 paks paks | 29. listopadu 2010 v 13:39 | Reagovat
[18]:souhlasim s lea chce to dalsi dil tak si prosim pospes a prestan nas tyrat:( ty jsi herodes
20 ... ... | 19. prosince 2010 v 20:28 | Reagovat
No táák!!! Prosím, prosím smutně koukám! Vždyť budou Vánoce :-)
21 sirma sirma | 20. prosince 2010 v 19:25 | Reagovat
na tejto stránke je poviedka skoro s tým istým dejom námetom.  http://www.anime-manga.cz/andel-a-demon-9 .Chcem len upozorniť či si náhodou niekto neuupravil príbeh
22 Take Ho Take Ho | 24. září 2011 v 13:46 | Reagovat
kdy sa*ra bude další díl ?? *.*
23 M.S M.S | 3. října 2011 v 13:26 | Reagovat
ty si ale zlí >.< tady než se člověk dočká dalšího dílu tak tady zkape
24 14laura 14laura | Web | 20. prosince 2011 v 20:02 | Reagovat
Pryma povídka :) kdy bude dalěí kapča??????
25 Suzuko Suzuko | 31. prosince 2011 v 23:50 | Reagovat
Píšeš úžasně, nechápu, že jsem tenhle blog neobjevila už dávno :-D :-D
Opravdu by mě zajímalo, kdo je Richard :D Honem další díl, prosím ^^
26 Darky Darky | 22. dubna 2012 v 21:50 | Reagovat
souhlasím se Suzuko. Kdo je Richard a Daniel? O_o já to musím vědět, jinak zcvoknu!
27 Cheer32 Cheer32 | 16. května 2012 v 15:51 | Reagovat
Super O.o Celá povídka je opravdu best! Nemůžu se dočkat až bude pokračování! :3
28 takehochan takehochan | E-mail | Web | 25. července 2012 v 0:11 | Reagovat
já vím že jsem tu už jednou psala ale to bylo skoro před rokem... takže začnu na novo... udělej nám všem tu radost a pocti nás další dílem... prosíííím pěkně koukám *psí oči*
29 Ayumi Ayumi | 8. srpna 2012 v 18:09 | Reagovat
Krásný díl, ale nechceš jsem už hodit další? :D
30 pomateneppd pomateneppd | 2. prosince 2012 v 23:19 | Reagovat
chtělo by to další kapitolu
po těch dvou letech přestávky.....
31 Hormis Hormis | 15. ledna 2013 v 0:19 | Reagovat
Hele konec lenošení a běž psát pokračování, dva roky je opravdu dlouhá doba, práce co byla započata by se měla dokončit! Tak šup šup

1 komentář:

  1. Uáááá, nechceš mi tvrdit, že tohle je poslední díl?? Já nechci čekat. Já chci vědět, jak to bude pokračovat! Upřímně říkám, že mám raději dvojici Belial a Gabriel. Asi to bude tím, že jsem vždy více tíhla k peklu. ;) Cyklus se mi moc líbí a zajímá mě jak to bude dál. Především, kdo je Richard a Daniel. :D Moc se těším, jak se vyvine vztah mezi Belilalem a Gabrielem. Tak nás dlouho nenapínej prosíííím! :)
    Keiro

    OdpovědětVymazat