čtvrtek 12. června 2014

Militiae species amor est - část šestá

Dobrý večer přeji všem.

Netradičně brzy Vám přináším další dílek tohole cyklu. Předem se chci omluvit za jeho krátkost, ale bylo potřeba překlenout menší mezeru v ději. Ale tím víc se můžete těšit na příští kapitolu, která tedy bude.
Snad Vám krátkost téhle části vynahradí její obsah. Nathaniel totiž rekapituluje a dochází k jednomu zjištění.


Nathaniel


Ani nevím, proč jsem na tu nabídku kývnul, ale teď sedím v tom nejluxusnějším autě v jakém jsem kdy jel a jsem odvážen bůhví kam. Když mi Richard nabídl práci, docela mě tím zaskočil, ale na dlouhé rozmýšlení mi nedal prostor a tak jsem mu to odkýval.
Když jsem se takhle narychlo rozhodl odejít z brigády, která měla trvat ještě měsíc, tak jsem z minuty na minutu přišel o peníze, s kterými jsem už počítal.

A proto jsem s tím souhlasil, rovnal jsem si v hlavě myšlenky. Nebude přeci na škodu získat nové zkušenosti.

Ale místo toho abych byl nadšený, tak jsem se cítil pod psa. Předchozí roztržka s Lucou mi vzala veškerou energii a tak jsem si teď připadal jako figurka, s níž někdo pohgybuje z bodu do bodu. Teď mým hybatelem byl Richard. A já mu, nevím proč, důvěřoval.
Opřel jsem se do pohodlného sedadla a snažil se uvolnit, zbavit se toho pocitu, že jsem ztratil něco velice cenného.
Hádka s Lucou mě mrzela, ale věděl, že dříve či později něco podobného přijde a snažil jsem se na to připravit. Ale jak se vidět, tak se mi to moc nepovedlo, pomyslím si chmurně. Od našeho prvního setkání se mi Luca líbil, ale to bohužel skoro všem, čehož si on sám byl dostatečně vědom a uměl toho využít. A tak jsem se zařekl, že u mě Luca bude mít utrum. Vždycky když šel kolem mě, tak jsem ho ignoroval. Když za mnou přišel s nějakou tou prosbičkou, tak jsem ho poslal do háje. Ne že bych nechtěl nikomu pomoct, ale pokud ten dotyčný zvolil přístup jako drahý Luca, tak má u mě prostě smůlu. Myslet si o sobě, že jako vévoda mám všude dveře otevřené a že mě budou všichni uctívat jako pána boha, tak to mě vážně nebere.
A když jsem ho jednou dost tvrdě odpálkoval, tak jsem mu tím asi nadzvedl mandle, protože mě od té doby nenechal na pokoji. Bral to asi jako nějakou výzvu, že pokud ho nemiluju, tak mě to naučí. Vzal to ale za trochu jiný konec a začal mě neustále otravovat.

Ale já jsem asi taky pitomec, protože jsem to vítal, mohl jsem mu totiž takhle být na blízku. Zavrtěl jsem nad svojí blbostí hlavou a ještě víc jsem se zavrtal do měkoučkého sedadla. Kdo mohl tušit, že se do toho nadutýho trouby zamiluju?

Richard


Ve zpětném zrcátku zkontroluji Nathaniela a nepatrně se pousměju.

Už jsem si začínal myslet, že neusne. Vypadal hodně přejetě, Luca musel asi hodně vyšilovat.

Projedu poslední zatáčkou a zastavím před menší vilkou. Když pracuji a potřebuji být každý den v kanceláři, tak pobývám v pokoji jednoho z těch dražších hotelů. Na víkend jezdím do domu na pobřeží. Když ale potřebuji mít klid a soukromí, tak jezdím sem. Do domu jež patřil mé matce. Tady se cítím pohodlně a v bezpečí. A především, Luca sem ani nepáchne. A to je to, co teď Nathaniel potřebuje ze všeho nejvíce.

Potichu vystoupím, obejdu auto a otevřu zadní dveře. Nathaniel se neklidně zavrtí, ale spí dál. To, jak spí, mi vyloudí úsměv na rtech. Opatrně mu sundám brýle, které mu začaly sjíždět z nosu, a vezmu ho do náruče. Překvapí mě, jak je lehký. Budu ho muset vykrmit! S tou myšlenkou zabouchnu dveře od auta a s Nathanielem v náručí vejdu do domu. Přivítá mě známá vůně a jen mě utvrdí v tom, že to co dělám je správné. Sice trochu kruté, ale správné.
Uložím Nathaniela do jednoho z pokojů pro hosty a nechám ho spát. Sám zavítám nejdříve do pracovny, kde do trezoru uložím nepoužitý kufřík s penězi a se škodolibým úsměvem se odeberu do kuchyně. Je sice ještě brzo na snídani, ale něco malého bych si dal. A musím se taky postarat o svého hosta.
S tím připravím lehkou snídani, ke které si otevřu noviny a čekám…

Komentáře z Blogu.cz:
1 Lilith-sama Lilith-sama | Web | 11. srpna 2010 v 22:53 | Reagovat
Pekná kapitola. Len sa to začína trochu pretvárať do trojky, ale to nevadí ;). Kapitola bola síce krátka, ale na pokračovanie sa aj tak teším. Aj keby mala beť ešte kradšia :D
2 Lucišek Lucišek | 11. srpna 2010 v 23:22 | Reagovat
grrrrrrrrrrrrrrrr....kdo tě naučil psát takhle krátký kapitoly? z tebe jednou dostanu infarkt...tohle je horší nežli seriál...koukej navalit další díl!!! z tebe dostanu jednou infarkt
3 Lachim Lachim | 12. srpna 2010 v 9:52 | Reagovat
Nádherný, ale krátký. Fofrem pokračuj.
4 AnnElfwind AnnElfwind | Web | 12. srpna 2010 v 11:33 | Reagovat
Pěkná kapitola. Jsme zvědavá, co bude dál. Nicméně, musím tě pokárat. Je to kratší, než předchozí díly a to se mi nelíbí, tudíž doufám, že pokráčko bude brzo!
5 VaniLee VaniLee | Web | 12. srpna 2010 v 12:43 | Reagovat
....co to je toto? Co ten Richard chce..? No tak.. Takhle mě napínat, to se nedělá! Hezky pracuj na pokračování, nebo uvidíš, osobo!
Nicméně pěkné..:)
6 Mysticia-sama Mysticia-sama | Web | 12. srpna 2010 v 14:30 | Reagovat
Souhlasím s ostatníma! Je to hrozně krátký a víš, jak se tomu říká? Psychická tyranie. :D Bylo to moc hezký. Akorát chudák Naty je z Lucy úpe mimo. Rychle další dílek. Jsem napnutá, jako kšandy.
7 Yazzy Yazzy | 12. srpna 2010 v 15:42 | Reagovat
Tak jsem zvědavá, jaký má Richard s Natem plány xDD zřejmě určitě něco nekalého ^_- dobrý, ale děsně krátký !!! xDD
8 Yuuki-chan Yuuki-chan | Web | 28. září 2010 v 20:47 | Reagovat
Ten Richard se mi čím dál víc nezdá... super dílek... XD :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat