čtvrtek 12. června 2014

Úvod - FF Bleach

O čem to tedy bude?



Jak už jsem se zde zmiňoval, mám rozepsaný další cyklus, tentokráte to ale bude FF na anime Bleach a to na dvojici z 6. divize Kuchiki Byakuya x Abarai Renji.




Nejprve bych Vám chtěl sdělit několik informací. Pro ty, co znají seriál Bleach, bude tento i případný cyklus menším překvapením. Hodlám si totiž s jednotlivými aktéry tohoto anime trochu pohrát, a tak se tyto povídky budou někdy více někdy méně odchylovat od původního příběhu. Bohužel pro ty, co seriál neznají, budu používat původní terminologii. Proto těmto neználkům doporučuju podívat se na nějaký info o tomto japonském fenoménu, případně shlédnout několik dílů, stojí to fakt za to!

Tento celý cyklus bych chtěl věnovat svým dvěma kamarádkám Lucíškovi a Pétě. Tyhle holčiny, se kterýma jsem byl nedávno na prázkách, jsou jediný, který mě znají osobně, a které mě přemluvily, abych jim prozradil adresu tohohle blogu. Za to, že mi tak fandily a že se jim mé příběhy tak líbí, jim tuto sérii povídek věnuju.
A nedá mi to, abych nezveřejnil ochvalný e-mail, který mi přišel od Lucíška (snad zveřejnění nebude vadit ) Chci jen podotknout, že tohle je sen všech začínajících spisovatelů:

tvoje povídky:
je to naprosto dokonalý...a nejlepší jsou ty hlavní postavy...vlastně jsi mi vnukl jednu myšlenku: dokonalí chlapi jsou:a) homosexuálové
b) b)vymyšlení
no a tobě se povedlo obojí...takže paradoxně tím, že si ze svých hrdinů udělal homosexuály, jsi je udělal naprosto božskými.
no a ke stylu psaní: BOMBA. je to úžasný...příběh je romantický, ale není to přeslazený, je to svižný, ale ne zbrklý, je tam dostatek osob, ale ne tolik, aby v nich měl člověk maglajs, jo a hlavní postavy mají odlišný jména, takže se ti to neplete...a taky jsi hrdiny dobře popsal...ne tolik, aby si je člověk nemohl představit ve svý hlavě...někdy méně znamená více...ale zase jsi je popsal dostatečně na to, aby čtenýř získal o jejich vzezření představu...jo a ty obrázky...sice jsem si ty postavy představovala úplně jinak...ale jsou dokonalý...i když si nejsem jistá, jestli tam u Samuela sedí barva vlasů...přece jen hnědá? není to moc všední po tom, co postavy hýří modrou, fialovou a stříbrnou?...ale i tak je to super.
má to jen jednu velkou chybu: povídky jsou moc krátký...a navíc píšeš mooooooooc pomalu

Tak už víte, proč si tyhle holčiny zaslouží věnovat celý tento cyklus??


Žádné komentáře:

Okomentovat