pátek 13. června 2014

XIV. díl

Zdravím!

Dnešní střípek je opravdu jen střípkem. Lynn totiž opět míchá kartami. A propois, ten kdo daroval Jamesovi onu tajemnou zelenou růži (Ne, Robie, koště to opravdu nebylo S vyplazeným jazykem), byla Lynn. Hodně trochu nám tady totiž tahle mladá maminka intrikaří Mrkající .

Všem co tipovali moc děkuji a zároveň jim tento ministřípek věnuji. Hezkou zábavu Mrkající.


"A taky bychom chtěli pozvat Jamese," dodá ještě Lynn a Robie jen zvedne tázavě obočí.

"Jamese? Proč?"

Tentokrát se nechápavě tváří Lynn. "A proč ne? Elise ho má ráda a já taky. A taky si myslím, že James je s náma rád, takže proč ho nepozvat na Elisiny narozeniny? Sama mě o to prosila." Vytáhne Lynn poslední trumf a inspektor musí kapitulovat.

"Ale nemusíš mít strach, že by se u nás James mohl cítit nepohodlně. Bude to jen malá oslava, protože Timovi rodiče jsou pryč a dárky nám už předali, takže tam bude většina lidí, které už James zná. Kromě Elise, mě a tebe, už jen Tim a aby se James necítil jako jediný ne-z-rodiny, tak Tim sebou přivede svého kamaráda. Nevím, jestli znáš Ezru - ?"

A Robert ztuhne. Jistě že zná Ezru. Viděl ho tedy sice jen jednou, ale na někoho jako je on se nedá zapomenout. Velice charismatický a velice inteligentní mladík. A ten že by měl dělat Jamesovi společnost?

To Něco uvnitř inspektora se zase ozvalo, tentokrát velice nesouhlasně s touhou dát jasně najevo, že James je jen jeho a nikoho jiného!

Robert se opanuje a s kyselým úsměvem prohlásí: "To bude přímo perfektní!"

Komentáře z Blogu.cz:
1 Angela Angela | Web | 18. dubna 2014 v 0:09 | Reagovat
Ale no tak! Že se nestydíš! TAKHLE KRÁTKÝ?!!!!!
Ne, nemám tě ráda, ale na Ezru jsem moc zvědavá. Nějak nám určitě pomíchá kartičky, už se těším na Robieho žárlivost...
2 Lex-san Lex-san | Web | 18. dubna 2014 v 8:09 | Reagovat
[1]: Ne, vůbec se nestydím :-D.
A Robie bude samozřejmě žárlit, a snad se nám i konečně rozhoupe k nějakému činu ;-).
3 Damien Morgan Damien Morgan | E-mail | 18. dubna 2014 v 13:25 | Reagovat
Vím, že to je možná hnusné, ale úplně se tetelím škodolibostí, k té oslavě :). Taky mě naplňuje pocit vědoucnosti, jelikož jsem to fakt uhádl :D. Moc dík za tenhle střípek, moc jsem se u něj pobavil :D
4 Lex-san Lex-san | Web | 18. dubna 2014 v 14:11 | Reagovat
[3]: A já jsem rád, že se líbil :-D. Oslava bude velice zajímavá, doufám, že splní očekávání ;-).
5 KATKA KATKA | 18. dubna 2014 v 15:47 | Reagovat
Tak soka máme na světě , oslava může začít , bude sranda pozorovat Robiho jak žárlí on totíš žárlí velice krásně,  děkuji za skvělý dílek :-D
6 Lex-san Lex-san | Web | 18. dubna 2014 v 20:30 | Reagovat
[5]: Není zač, jsem rád, že se líbil :-D. A Ezra bude velikou konkurencí pro Robieho, tedy alespoň on si to bude myslet ;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat