sobota 14. června 2014

/////XIV. DÍL/////

Zdravím!

Hned na úvod avizuji, že tohle je přednastavený článek trochu více časově dopředu, než je u mě obvyklé. Důvod je prostý, kvůli počasí, které v posledních dnech vyvádí psí kusy, musím o svůj PC více pečovat. Tudíž ho nepouštím v parných dnech a ani při bouřkách, ptž už se mi stalo, že pak šel do kytek Křičící. Tudíž jsem využil vhodného počasí a článek přednastavil.

A co nám přinese poslední díl téhle povídky? Je to jistý epilog a vy, kteří máte rádi Sam si přijdete na své Mrkající. Jinak mám sice napsanou další povídku a několik ve stádiu rozepsanosti, ale nevím, kdy je zveřejním, protože vzhledem k počasí budou jistě všichni trávit svůj čas venku a ne u PC čtením povídek.

Takže já se loučím a vy si užijte poslední střípek Mrkající.



"Farnworth už nebude svoji bývalou přítelkyni obtěžovat." Zahlásí Reese a strhne jeho fotku z jejich tabule se současným číslem.

"Dobrá práce, Johne," ohodnotí jeho snahu Harold. "Slečna Shawová se zatím postarala o jeho přítele, který s podivem ještě žije."

"Tak to by byl konec. Máme nějaké nové číslo?" zajímal se John a naklonil se přes Harolda.

"Zatím ne. To se nudíte, Johne?" zeptal se Harold a natočil se na své židli k Mr. Reesovi.

"Ani z daleka," usmál se tajemně John a odložil svoje sako. Harold nehnutě a se zatajeným dechem sledoval jeho počínání.

"Johne, tohle je teď tak trochu - "

"Ano?" zeptal se John a začal si rozepínat knoflíčky na své košili. Harold jen zamrkal a ztuhle sledoval, jak se k němu John přibližuje.

"Myslím, že když jsme zase zachránili svět, tak si zasloužíme dnes už padla, ne Harolde?"

"Tak co takhle večeři?" navrhl dotázaný a John se jen usmál.

"Výborný nápad, hned potom zajdeme na něco k jídlu."

"Potom?" A Harold jen nasucho polkl. John mu totiž sundal brýle, které radši odložil do bezpečné vzdálenosti. Donutil Harolda vstát a natlačil ho na počítačový stůl, na který ho vzápětí zlehka vysadil.
"Johne?!" zaprotestoval starší z dvojice. "Tohle je absolutně nevhodné!"

"Máte pravdu, jste úplně oblečený." Souhlasil John a už mu sundával sako a následně rozepínal knoflíčky na vestě.

"Ale tohle - " zbytek námitek byl utopen v polibku, který dokonce donutil i Finche na chvíli přestat přemýšlet.

/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/

Mezitím v jiné čtvrti se jedna drobná žena uvelebila na pohodlném gauči. Na klíně měla misku s popcornem a u nohou ji odpočíval belgický malinois. Odsunula jednu z mnoha zbraní, které měla po bytě poschovávané, pod polštář na pohovce a pohodlně se opřela tak, aby měla ten nejlepší výhled na monitor počítače.


S úsměvem si sama sobě poblahopřála, že se ji podařilo umístit štěnice a kameru v knihovně tak, že si toho Finch ještě nevšiml. Měla proto ničím nerušený přenos toho, co se zde právě odehrávalo.

 
 
Komentáře z Blogu.cz:


1 Damien Morgan Damien Morgan | E-mail | 25. května 2014 v 8:55 | Reagovat
Sam to zabila :D, ona ví jak se postarat o zábavu :). Skvělá povídka, děkuju.
2 Lex-san Lex-san | Web | 25. května 2014 v 9:38 | Reagovat
[1]: Jj, Sam se neztratí. A mimochodem, ona v seriálu opravdu špehovala Harolda a dala mu do knihovny štěnici ;-).
Díky za komentář.
3 Insanis Insanis | 25. května 2014 v 11:53 | Reagovat
Sam je rebelka.... XD Moc pěkná povídka. Děkuji, že jsi ukojil jak mou knihomolskou, tak yaoistickou stránku. ;-)  :-D
4 KATKA KATKA | 25. května 2014 v 15:28 | Reagovat
úžasné hravý John to je něco skvělého a Sam prostě tleskám :-D no a nenech se zmýlit pěkným počasím víš že uv paprsky jsou škodlivé takže i přes pěkné počasí budu šťastná za povídku :-D
5 Lex-san Lex-san | Web | 25. května 2014 v 17:12 | Reagovat
[3]: A já děkuji za milou odezvu, Sam prostě válí :-D
[4]: Přeci John nenechá Harolda pořád jen pracovat. Pořád samá práce, žádná zábava, to by přeci takhle nešlo :-D. Děkuji za komentář.
Ohledně další povídky uvidím, mám teď toho rozepsaného povícero, ale dopsanou mám povídku jen jednu a to zase na Person of Interest, takže uvidím. Nechci, aby se vám to přejedlo 8-).
6 Sineada Sineada | 25. května 2014 v 18:26 | Reagovat
Ta tvoje poznámka o pobytu na sluníčku vyzněla dost ošklivě. Aneb díku sluníčku je mi blbě, zvracím a celkově se mu budu teď pár dní obloukem vyhýbat. :-x Tudíž nějaká hezká dlouhá povídka by se momentálně hodila. ;-)
7 Insanis Insanis | 25. května 2014 v 18:48 | Reagovat
Mě by se další povídka na Person of Interest rozhodně nepříčila. V serialu tohle neni a nebude, tudíž jsem ráda, když je to na papíře ( ve Wordu :D) a já si u toho můžu fantazírovat až do aleluja... to zní uchylně -.-'
8 Lex-san Lex-san | Web | 25. května 2014 v 19:09 | Reagovat
[6]: Tak to ti vůbec nezávidím. Já mám teplo rád, ale to naše středoevropský, když jsou pak i tropické noci, tak se mi nechce skoro ani žít :-?
[6]: a [7]: Jinak díky za odezvu, když se tady našlo pár nadšenců, tak další povídka bude následovat v obvyklém tempu, tj. obden vždy nová kapitola. Jinak uvidím, jak mi psaní nadále půjde, ptž se šprtím na zkoušky (momentálně španělštinu 8-)), ale myslím, že slinu na střípek vždy nějakou chytím :-D.

Žádné komentáře:

Okomentovat