čtvrtek 12. června 2014

Úvod

Tak jsem se rozhodl napsat nový cyklus povídek. Já vím. Nemám ještě dodělané Ab imo pectore, vím to a rozhodně v něm hodlám pokračovat. Teď tady jen nastíním obsah nového cyklu. Aby mi to nevypadlo z hlavy, což to by mě moc mrzelo.



Nápad na tento cyklus - jednorázovka to nebude, jak mile se rozepíšu, tak se jen tak nezastavím - se dostavil, když jsem poslouchal písničku Anděl od Xindl X. Zprvu jsem si řekl, no to je hrůza, ale potom mě to chytlo a drželo celý odpoledne. Ještě že nikdo nebyl doma, protože by se asi z neustále se opakující písničky zbláznil.
Tak ale abych se vrátil k tématu tohoto cyklu… Když andělé jsou takový hajzlíci, tak jak se tedy chovají ti na opačné straně barikády? Jsou ještě horší nebo …?
V tomto cyklu jistý mladík upíše svoji duši ďáblu. Ďábel mu splní jeho přání a jako protislužbu má chtít jeho duši. Ale co milý ďábel neudělá, duši si nevezme, těch má plné peklo, ale mladíka využije jinak . Udělá z něj svého služebníka, lovce démonů. Jako takový má za úkol chytat a vracet do pekla ty démony, kteří přestoupili zákon, a místo soužití s lidmi je zabíjejí. Možnost žít ve světě lidí je jistá výsada a každý, kdo tohoto daru zneužije, je náležitě potrestán.
A tak mladík putuje světem a snaží se udržet rovnováhu mezi dvěma světy.
Rovnováhu na druhé straně udržuje i Bůh prostřednictvím archandělů. Ti teď ale mají plné ruce práce. Někdo se snaží získat Knihu Světla. Knihu, po jejímž přečtení se rovnováha světa poruší a pomyslná ručička vah se vychýlí ke světlu a všechny bytosti, které mají v srdcích byť jen špetku temnoty, čeká zatracení. Což ve výsledku znamená konec lidstva, poněvadž kdo ve skrytu duše neskrývá nějakou tu temnou stránku, že?
A tak Bůh vyšle jednoho ze svých nejlepších archandělů, aby toho neznámého našel dřív, než stihne Knihu Světla použít.
Co se ale stane, když se potká světlo a temnota? Spolupráci nebo boj o přežití? Dokáže společný cíl spojit dva protipóly? A jsou vůbec tak rozdílné nebo to jsou jen dvě strany téže mince.

Poznámka: Nejsem žádným znalcem Boha a Bible, proto tudíž omluvte jisté nepřesnosti či nesmyslnosti. Berte to tak, že se tento cyklus odehrává úplně v jiném světě a s jiným Bohem.

Komentáře z Blogu.cz:
1 VaniLee VaniLee | Web | 7. června 2009 v 17:02 | Reagovat
Jo, Xindl X! Velmi nakažlivé:D
Co se týče nápadu, jsem zvědavá.. Vypadá to velmi zajímavě... Ať tě múza neopouští, dobrých povídek je čím dál míň (nebo sem jich moc přečetla)...
2 Maya_san Maya_san | 16. června 2009 v 17:27 | Reagovat
To by nemuselo být vůbec špatné :D Budu se těšit..
3 Akyra Akyra | Web | 26. června 2009 v 11:13 | Reagovat
to bude super já se těším jak malá:D
4 ebika ebika | E-mail | Web | 27. června 2009 v 12:15 | Reagovat
No to bude určo super už se moc těším na první díl:-)!!!!
5 tess tess | Web | 29. června 2009 v 18:21 | Reagovat
teda. koukám, že se to tady za chvíli bude hemžit super povídkama. tak a řek sis o to. teĎ sem budu muset zabrousit každej den abych se ujistila, že mi nic neutěče. už se na to těšim. ;-D
6 Amami Amami | Web | 26. července 2009 v 12:20 | Reagovat
uz sa tesim na prvu kapitolu ale vypada to pekne
7 Gee.Doyle Gee.Doyle | 6. srpna 2009 v 15:37 | Reagovat
ten nápad s tím Ďáblem a jeho služebníkem mi připomíná americký seriál Reaper. Ale jinak podobnost končí a moc se mi to líbí
8 darknesska darknesska | Web | 5. září 2009 v 16:53 | Reagovat
páni, to bude určitě skvělá povídka! kdy že plánuješ začít? abychom se my závisláci mohli těšit?
9 Starvation Starvation | Web | 29. října 2009 v 13:06 | Reagovat
Už jen z toho úvodu jsem celá nedočkavá! Moc se těším, rozhodně skvělý nápad, který by byl škoda zapomenout :)

Žádné komentáře:

Okomentovat